شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
شب شعر فجر در ساری برگزار شد

مازندران- شاعران مازندرانی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، در رثای انقلاب اسلامی به شعرخوانی پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه شنبه در مراسم شب شعر فجر اظهار کرد: خداوند، انقلاب اسلامی را بر ویرانه‌های رژیم شاهنشاهی بنا کرد و در این مسیر از نقش، حضور، وحدت و انسجام مردم نباید غافل شد چرا که که خدای متعال به واسطه مقاومت‌ها، این پیروزی را عنایت کرد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی با بیان اینکه بعثت، نعمت بسیار بزرگ و اعظم نعمت‌های خداوند است، افزود: انقلاب اسلامی ما برگرفته و پرتوی از بعثت است، بعثتی که از درون جان مردم ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در آستانه آزمون بزرگ انتخابات قرار داریم، گفت: مردم ایران باید در این آزمون سربلند و سرافراز ظاهر شوند و ایرانی قوی با حضور حداکثری شکل گیرد و معتقد هستیم با تمام توطئه‌های دشمنان، مردم در انتخابات حضور پر شور خواهند داشت.

خطیب جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه بخشی از دل نوشته‌ها و دل گفته‌ها همین چیزی است که توسط شاعران ارائه شد و مراتب دلدادگی خود را نسبت به نظام، امام، راه شهیدان و ملت بزرگوار بیان کردند، ادامه داد: از اینکه شاعرانی در خط هدایت و ولایت در استان داریم که نمونه‌ای از ملت ولایی این خطه هستند، بسیار خدا را شاکریم.

لایینی با تاکید بر تاثیرگذاری ادبیات و هنر در جنبش‌های مختلف انقلابی که ثمره‌ای مانند انقلاب اسلامی به همراه داشته است، گفت: شاعران به مناسبت این ایام شعر سروده و ادای دین کردند و هر کسی باید با زبان خود، مدح انقلاب گوید و این حرکت عظیم مردمی را تشریح و تبیین کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها