جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
آثار مرکز اسناد انقلاب اسلامی را با تخفیف تهیه کنید

مرکز استاد انقلاب اسلامی آثار خود را با تخفیف عرضه می‌کند. تخفیف‌ها به مدت ۱۰ روز از پنجشنبه ۱۲ تا ۲۲ بهمن اعمال می‌شود.

محمدمهدی شاپوری مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به معرفی تولیدات این موسسه و تشریح فعالیت‌های آن در دهه فجر پرداخت.

معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: یکی از کارویژه‌های مرکز اسناد انقلاب اسلامی، تولید آثار علمی درباره تاریخ معاصر ایران و تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: این آثار در قالب تاریخ شفاهی، کتب اسنادی، کتب پژوهشی، دانستنی‌های انقلاب اسلامی برای جوانان، خاطرات، زندگی‌نامه، تقویم تاریخ دفاع مقدس، ترجمه، کتب مرجع و … می‌باشد.

شاپوری با بیان اینکه مرکز اسناد انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۱۷۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است که ۱۲۵۰ عنوان آن چاپ اول و ۴۵۰ عنوان تجدید چاپ شده است. یادآور شد: در سال ۱۴۰۲، موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی ۳۳ عنوان کتاب روانه بازار نشر کرده است که از آن جمله می‌توان به کتاب‌هایی چون «طلوع و غروب یک حزب»، «حق‌الناس در مردم سالاری دینی»، «کمیته‌های انقلاب اسلامی»، «رونوشت برابر اصل»، «مبانی اقتصاد مقاومتی از نگاه رهبری» و … اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: تازه‌ترین اثر منتشر شده از سوی این انتشارات، کتاب «حفظ نظام در اندیشه و رفتار بنیان گذار» است که به چیستی مولفه های جامعه شناختی موثر بر حفظ نظام از دیدگاه امام خمینی (ره) در قالب مطالعات انقلاب اسلامی می‌پردازد.

شاپوری ادامه داد: مرکز اسناد انقلاب اسلامی با ثبت و ضبط خاطرات و یادمانده‌های افراد تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینان این حوزه، آرشیو مهمی از خاطرات شخصیت‌ها در اختیار دارد که این آثار در قالب کتاب در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرید.

وی با بیان اینکه برخی از این آثار در قالب کتاب صوتی منتشر شده است گفت: تاکنون ۸ عنوان کتاب صوتی توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است. این کتاب‌های صوتی یک ویژگی مهم دارد که آن را از آثار مشابه دیگر متمایز می‌کند و آن، خوانش کتاب با صدای خود راوی خاطرات است.

شاپوری ادامه داد: ازجمله آثاری که در قالب کتاب صوتی توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است می‌توان به آثاری چون خاطرات شهید صیاد شیرازی، خاطرات آیت‌الله مهدوی کنی، خاطرات سرلشکر سید یحیی (رحیم) صفوی، خاطرات حاج حسین سلیمانی (محافظ امام) و … اشاره کرد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی درباره برنامه‌های این موسسه در دهه فجر گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران، موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، اقدام به پیش فروش و تجدید چاپ ۳ عنوان کتاب پر مخاطب خود و عرضه آن با ۴۵ درصد تخفیف نموده است. عناوین این کتب عبارت است از: «صخره سخت» (بررسی پرونده های امنیتی در جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۹)، «ماموریت در ایران» (خاطرات سولیوان، آخرین سفیر آمریکا در ایران) و «حاشیه های مهم تر از متن» (۳۰۰ حاشیه مهمتر از متن معاصر ایران)، همچنین این موسسه کتاب های سالهای ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ خود را که قریب به ۷۰ عنوان می‌باشد را به صورت الکترونیک در دستور کار قرار داده و به مرور زمان در پلتفورم طاقچه بارگزاری خواهد نمود و با تخفیف ویژه ۵۰% در اختیار مخاطبین خود قرار خواهد گذاشت.

وی در پایان گفت: این تخفیف‌ها به مدت ۱۰ روز از پنج شنبه ۱۲ تا ۲۲ بهمن می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کتب مورد نظر خود را تهیه کرده و با ارسال رایگان دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها