چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
۲۵۰۰ جلد کتاب به مسجد بَردی زرین آباد ایلام اهدا شد

ایلام- مروج پیشکسوت کتابخوانی گفت: ۲ هزار و۵۰۰ جلد کتاب به مسجد بَردی زرین آباد ایلام اهدا شد.

عبدالعباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام با اشاره به بافت مذهبی، فرهنگی و اجتماعی بخش زرین آباد گفت: در این بخش، اماکن مقدس مذهبی فراوانی وجود دارد و وجود امامزادگانی همچون امامزاده سیدناصرالدین (ع)، امامزاده سیدابراهیم (ع) از فرزندان امام محمدباقر (ع)، سیدفخرالدین (ع)، سیدحسنی (ع) از جمله مکان‌های زیارتی این بخش است که ارادتمندان زیادی از همه نقاط کشور دارد و مورد تعظیم و تکریم مردم و زائران هستند.

وی ادامه داد: در این بخش، با توجه به وجود بابرکت امامزادگان و حضور سادات جلیل‌القدر از مناطق مذهبی استان به شمار می‌رود و خوشبختانه وجود پربرکت این اماکن مقدس و سادات در این منطقه، موجب رونق مساجد و حسینیه‌ها شده است.

محمدی تصریح کرد: با عنایت به بافت مذهبی بخش زرین‌آباد و وجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی در این منطقه، ضرورت توسعه و تجهیز کتابخانه در مناطق مذهبی و مساجد و حسینیه‌ها با اهدا و توزیع کتاب های مذهبی و ادعیه احساس شد و اقدام به توزیع کتاب‌های مذهبی کردیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش و همکاری اعضای مؤسسه خیریه امیرابوالفضل ایلام در اجرای برنامه‌های فرهنگی و توزیع کتاب در مناطق و در میان جوامع هدف در سطح استان گفت: با همکاری سیدسلیم موسوی از همکاران پرتلاش و خدوم مؤسسه، کتاب‌های یاد شده برای مخاطبان بزرگسال تهیه شدند و در اختیار هیات امنای مسجد بردی قرار داده شد تا مورد استفاده نمازگزاران و مراجعان قرار گیرد.

مروج پیشکسوت کتابخوانی در استان ایلام ادامه داد: کتاب‌های اهدایی به مسجد بردی شامل قرآن مجید در قطع‌های مختلف، ادعیه و سیره امامان و پیامبر مکرم اسلام (ص) بود که به این مسجد اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها