دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
برگزیدگان ملی دومین دوسالانه نشان هدهد سفید معرفی می‌شوند

آیین اختتامیه دومین دوسالانه نشان هُدهُد سفید با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزیدگان ملی دومین دوسالانه نشان هدهد سفید ۱۱ بهمن ماه در مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد و جمعی از اهالی فرهنگ معرفی و تقدیر می‌شوند. دومین دوره جشنواره نشان «هُدهُد سفید» اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شد و تا مردادماه ۱۴۰۲ ادامه داشت و پس از یک دوره تمدید اوایل آبان‌ماه به پایان رسید.

از آذرماه ۱۴۰۲ با رقابت حضوری داورانی که بیشترین میزان داوری و خوانش کتاب را داشتند، برگزیدگان مرحله استانی شناسایی و تقدیر شدند و با تجمیع امتیازهای داوران مرحله استانی برگزیدگان مرحله ملی شناسایی شدند. برگزیدگان ملی دومین دوسالانه نشان هدهد سفید، شامل ۲۸ نفر در دو گروه کتاب برتر (۶ نویسنده و ناشر شامل ۳ کتاب کودک و ۳ کتاب نوجوان) و داوران برتر (۵ کودک، ۵ نوجوان و ۶ کتابدار) در مراسم اختتامیه ملی معرفی و تقدیر خواهند شد.

این آیین چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ساعت ۱۵ در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی ( iranpl.ir) و آپارات نهاد ( iranpl) پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها