دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
مسابقه کتابخوانی «شوق وصال» در ایلام برگزار می‌شود

ایلام- مسابقه کتابخوانی شوق وصال ویژه کارکنان دولت با هدف گرامیداشت مقام شامخ شهدا در ایلام برگزار می شود.

بتول میرزایی، نویسنده و پژوهشگر ادبیات دفاع مقدس و مؤلف کتاب شوق وصال به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، گفت: این کتاب، روایتی داستانی از زندگی نوجوان‌ترین شهید کشور، علی جرایه است که امسال در پاسداشت مقام شهید کارمند ایرج میرابی‌زاده تصمیم گرفته شد که مسابقه کتابخوانی برای کارکنان استان ایلام برگزار شود و من هم پذیرفتم که از طرف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این کار را انجام دهم.

میرزایی ادامه داد: مهلت ارسال پاسخ‌نامه از ۷ تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ پیش بینی شده و شرکت کنندگان می‌بایست در پاسخ نامه کد کارگزینی و شماره همراه خود را درج کنند.

وی گفت: ادارات‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کتابخانه‌های عمومی استان، امور شاهد آموزش و پرورش ایلام، بسیج رسانه، سازمان ورزش و جوانان، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بسیج اساتید، بسیج جامعه زنان در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند.

میرزایی ادامه داد: کمیته بانوان ستاد گرامیداشت شهید میرابی‌زاده مسئول این کار است با عنایت به اینکه من عضو این کمیته هستم و پیشنهاد مسابقه را دادم. این کمیته، برنامه‌های دیگری از جمله یادواره هم برای این شهید برگزار کرده است.

به گزارش ایبنا؛ کتاب «شوق وصال» روایتی داستانی از خاطرات و زندگی نامه نوجوان ترین شهید کشور «علی جرایه» است که به قلم «بتول میرزایی» به رشته تحریر درآمده است. این کتاب ۱۱۲ صفحه‌ای را انتشارات «سوره‌های عشق» در سال ۱۳۹۸ چاپ و منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها