سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
کتاب «حسن یوسف‌ها» در زنجان رونمایی می‌شود

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: همزمان با روز پدر؛ کتاب «حسن یوسف‌ها» در زنجان رونمایی می‌شود.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در آیین تجلیل از پدران شهدای والامقام، از کتاب «حسن یوسف‌ها برای تو» به قلم خانم شمسی ابوالفضلی زنجانی همسر شهید علی مقدم؛ فرزند شهید سلیمان ابوالفضلی زنجانی و خواهر شهید اروجعلی ابوالفضلی زنجانی رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم روز جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۹:۳۰ در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم جشن روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) در زنجان به پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) توسط خادمین رضوی و مداحی استاد کلامی همراه خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: در این مراسم از نویسندگانی که آثاری در حوزه شهدا داشتند نیز تجلیل خواهد شد و همچنین کتاب‌هایی با موضوع شهدا و والدین شهدا به افراد حاضر در مراسم اهدا می‌شود.

برزگر افزود: در این مراسم از ۱۲ پدر شهید روستاهای زنجان تجلیل و قدردانی خواهد شد و با توجه به بیماری دو تن از پدران معزز شهدا، مسئولان استان به همراه پرچم حرم رضوی با حضور در منزل این دو شهید، ضمن دیدار از این دو پدر شهید از ایشان دلجویی می کنند.

وی تصریح کرد: این مراسم با مشارکت و همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کانون‌های خدمت رضوی استان، سپاه انصارالمهدی (عج)، حسینیه اعظم و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط