پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
کتاب «تاریخچهٔ مقدماتی حجم شناسی و مجسمه شناسی» منتشر شد

کتاب «تاریخچهٔ مقدماتی حجم شناسی و مجسمه شناسی» نوشتهٔ کوروش انگالی در نوبت اول از انتشارات زرین اندیشمند منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «تاریخچهٔ مقدماتی حجم شناسی و مجسمه شناسی» نوشتهٔ کوروش انگالی در نوبت اول پاییز ۱۴۰۲ از انتشارات زرین اندیشمند منتشر شد. این کتاب در ۳۷۰ صفحه با موضوع شناخت کاملی از هنر حجم شناسی و مجسمه‌سازی در مقطع مقدماتی به قیمت ۳۸۵ تومان در بازار کتاب موجود است.

نویسنده در این کتاب با تمرکز در هنر دوران پارینه‌سنگی تا هنر نوین و معاصر اطلاعات کاملی را جمع‌آوری کرده است که می‌تواند برای هنردوستان در حوزهٔ هنرهای تجسمی و دانشجویان و اساتید قابل‌استفاده باشد.

این کتاب در چهارده جلسه از چگونگی ارتباط با نقش‌ها تا تاریخچهٔ دوران های مختلف تاریخی و بررسی این هنر در تمدن‌های مختلف موردتوجه قرار گرفته است.

کتاب «تاریخچهٔ مقدماتی حجم شناسی و مجسمه شناسی» یک کتاب کامل و جامع از تاریخچهٔ کلی و خلاصه شده‌ای را از سیر تاریخی حجم و مجسمه در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد و همان‌طور که نویسنده در پیشگفتار کتاب گفته است: «اطلاعات این کتاب برای دانشجویان رشته‌های دیگر هنری و همچنین خوانندهٔ غیردانشجویی علاقه‌مند نیز بی‌بهره نخواهد ماند و می‌تواند جالب‌توجه، آگاهی‌دهنده، آموزنده و مسلماً قابل‌استفاده باشد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها