پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کتاب «چگونه رسانه‌های مدرن ذهن ما را نابود می‌کنند؟» منتشر شد

کتاب «چگونه رسانه‌های مدرن ذهن ما را نابود می‌کنند؟» از سوی انتشارات آلاچیق منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «چگونه رسانه‌های مدرن ذهن ما را نابود می‌کنند؟» راهنمایی برای درک و یادگیری مقابله با آسیب‌هایی است که رسانه‌ها به اذهان ما وارد می‌کنند. این کتاب ویژگی‌های عجیب‌وغریب رسانه‌ها را به ما معرفی می‌کند.

مثلاً ویژگی‌هایی از قبیل تمرکز افراط‌گونه رسانه‌ها روی شایعه‌ها، اصرار آن‌ها روی چیزهای جدید، قدرت آن‌ها برای تشدید حسادت‌ها و خودبیزاری‌ها، دفاع بسیار متفکرانه آن‌ها از خودشان، گستره توجه آن‌ها که اکنون تنگ‌تر از هر زمان دیگری است، وسواس فکری رسانه‌ها درباره شهرت و نگرش حق‌به‌جانب آن‌ها که در همهٔ داستان‌های خبری‌شان به چشم می‌خورد.

ما مشغول هم‌زیستی با رسانه‌هایی زیان‌آور هستیم که خودمان متوجه آسیب‌زدن‌های آن نبودیم. رسانه‌های مدرن خیلی‌وقت‌ها حکم یک بیماری را دارند. این کتاب راهی برای درمان این بیماری است. هدف این کتاب، رهاندن خودمان از چنگال قدرت انکارناپذیر رسانه‌ها و دستیابی به خاطری آسوده و تفکری خلاق است.

کتاب «چگونه رسانه‌های مدرن ذهن ما را نابود می‌کنند؟» را انتشارات آلاچیق با ترجمه زینب موحدی در ۱۳۲ صفحه و با قیمت ۹۰ هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط