دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
سومین دوره جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی برگزار می‎‌شود

سومین دوره جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه کتاب و ادبیات ایران و پژوهشکده تاریخ معاصر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ سومین دوره جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه کتاب و ادبیات ایران و پژوهشکده تاریخ معاصر ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نخستین دوره جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۹ با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی ترویج و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه تاریخ و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص این حوزه با مشارکت خانه کتاب و ادبیات (ایران) و پژوهشکده تاریخ معاصر راه‌اندازی و نخستین دوره آن همان سال برگزار شد.

در آیین این جایزه همه کتاب‌هایی که طی دو سال شمسی گذشته (بازه زمانی ۱۴۰۰-۱۴۰۱) با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نخستین بار در موضوع تاریخ معاصر (از ابتدای قاجار تاکنون) منتشر شده باشند، ارزیابی و داوری می‌شوند. همچنین در سومین جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی بخش ویژه نیز به مقالات تاریخی با رویکرد نقد دوران پهلوی منتشرشده در بازه زمانی ۱۴۰۰۔۱۴۰۱ اختصاص داده شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۰ در مراسم سومین جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی، که در تالار رودکی واقع در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار برگزار می‌شود، شرکت کنند.

برای اطلاع بیشتر به تارنمای جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی به نشانی www.tarikhsal.ir مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها