سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
تجهیز ۳ هزار جلدی کتابخانه مجتمع صنعتی

خراسان شمالی- مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین گفت: کتابخانه لوله گستر اسفراین مجهز به ۳ هزار جلد کتاب با عناوین و موضوعات تخصصی و غیر تخصصی است.

مازیار زند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) د ر بجنورد، اظهار کرد: کتابخانه این مجتمع صنعتی در سال ۱۳۷۸ دایر و به مرور زمان و تاکنون مجهز به ۳ هزار جلد کتاب شده است.

وی بیان کرد: اکنون بیش از ۳هزارو ۲۰۰ جلد کتاب در این کتابخانه موجود که تلاش خواهیم کرد با توجه به نیازمندی‌های مخاطبان و جامعه هدف به این تعداد کتاب‌ها افزوده شود.

زند تصریح کرد: کتابخانه این شرکت از دو بخش تخصصی و غیر تخصصی تشکیل شده است.

وی گفت: در بخش غیر تخصصی این کتابخانه کتاب‌هایی با عناوین و موضوعات مختلف از جمله رمان، داستان، روانشناسی، دینی و مذهبی وجود دارد و بخش تخصصی آن شامل کتاب‌هایی با موضوعات فنی از جمله برق، مکانیک، حسابداری، ماشین‌آلات و غیره است.

زند خاطر نشان کرد: مخاطبان و جامعه هدف این کتابخانه پرسنل مجتمع صنعتی لوله گستر هستند که به طور میانگین روزانه از کتابخانه بازدید و کتاب به امانت می‌برند.

تجهیز ۳ هزار جلدی کتابخانه مجتمع صنعتی

وی در پایان گفت: در تلاش هستیم کتاب‌های جدیدی را به مجموعه کتابخانه لوله گستر با عناوین و موضوعات مختلف در دو بخش تخصصی و غیر تخصصی اضافه کنیم.

به گزارش ایبنا؛ شرکت لوله گستر اسفراین تنها تولید کننده لوله‌های بدون درز مخصوص چاههای نفت و گاز در ایران است که در سایز مشخصی لوله تولید می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها