دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
نمایشگاه عکس و کتاب در طارم دائر شد

زنجان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم گفت: به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نمایشگاه عکس و کتاب در طارم دائر شد.

منوچهر شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین حماسه بزرگ ۹ دی؛ روزهایی خاص در تاریخ کشور است که برای همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم با اشاره به اینکه هر سال همزمان با این دو مناسبت مهم برنامه‌های متعددی توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا میشود، اضافه کرد: امسال نیز برنامه اهدای کتاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی ۹ دی، توزیع اقلام فرهنگی و چاپ یک ویژه نامه از جمله برنامه‌های اجرایی در این دهه است.

شعبانی همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب در مصلی نماز جمعه شهر خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این دو رویداد فرهنگی هنری آشنایی هرچه بیشتر مردم با فرهنگ ولایت و با محور اندیشه مقام معظم رهبری و جایگاه ایشان و نقش ولایت فقیه در امور مسلمانان و جامعه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم افزود: تبیین حربه‌های مختلف دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی، تبیین اتفاقات ۹ دی، روشنگری در بحث شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه‌هاست.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع شناخت فتنه‌های دشمنان و ضرورت ارتقای سطح آگاهی و بصیرت جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان از سوی کانون‌های مساجد نیز از دیگر برنامه‎هایی است که به مناسبت این ایام در شهرستان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط