دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان کرمان

کرمان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی با موضوع شخصیت، زندگانی و شهادت سردار دل‌ها در کتابخانه‌های عمومی استان کرمان برگزار می‌شود.

احمد وفائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، افزود: در نظر داریم تا مسابقه کتابخوانی با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی در رشته ها و بخش های متنوع برگزار کنیم.

وی با اشاره به عصر شعر حضوری و مجازی «جان فدا» اظهار کرد: این برنامه توسط محفل ادبی ترنم اداره کل کتابخانه های عمومی استان با همکاری محافل ادبی و دعوت از شاعران و مسئولین از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی اداره کل کتابخانه‌های استان کرمان تصریح کرد: مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع «من هم قاسم سلیمانی‌ام»، برگزاری نشست‌های کتاب خوان، جلسات رونمایی، نقد و بررسی و معرفی کتاب در مورد سردار شهید سلیمانی هم جزو این ویژه برنامه هاست.

وفائی تاکید کرد: نمایشگاه‌های موضوعی کتاب با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و جلسات تبیینی بصیرت سلیمانی و ارزش‌های مکتب شهید بزرگوار در محافل قرآن و عترت را نیز در دستور کار قرار داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان خاطرنشان کرد: نشست‌های شعرخوانی همراه با نقد و بررسی آثار و کتب توسط محافل ادبی کتابخانه‌ها، پویش کتابخوانی در فضای مجازی، خوانش بخش‌هایی از کتاب‌های منتشر شده در مورد سردار شهید سلیمانی بصورت ویدئو و پادکست، جلسات روایتگری ویژه هفته مقاومت و … از جمله برنامه‌های فرهنگی این ایام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها