شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
پیگیری برای افزایش بودجه ساختمان کتابخانه طارم

زنجان- فرماندار طارم به موضوع تکمیل پروژه ساختمان جدید کتابخانه عمومی شهر طارم اشاره کرد و گفت: مکاتبات و پیگیری‌های لازم از جانب فرمانداری شهرستان، مبنی بر افزایش بودجه این پروژه انجام شده است.

رضا انبارلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که اولویت مسئولان شهرستان طارم است؛ بحث پیگیری‌های لازم درباره ساخت کتابخانه عمومی در این شهرستان است.

وی به موضوع تکمیل پروژه ساختمان جدید کتابخانه عمومی شهر طارم اشاره کرد و افزود: مکاتبات و پیگیری‌های لازم از جانب فرمانداری شهرستان، مبنی بر افزایش بودجه این پروژه انجام شده است، که امیدواریم سریعتر اختصاص پیدا کند.

فرماندار طارم همچنین به پیگیری این موضوع از طریق نمایندگان مجلس هم خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم با مساعدت مجموعه استانی هرچه زودتر شاهد افتتاح این کتابخانه باشیم.

انبارلو با اشاره به اینکه افزایش فضای کتابخانه‌ای موجب ارتقای سطح مطالعه در شهرستان خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به پتانسیل و فرهنگ بالای شهرستان طارم فضای مطالعه و کتابخانه‌ای باید متناسب با افتخارات بدست آورده شهرستان باشد و برای ارتقای شریط موجود باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

فرماندار طارم همچنین با تأکید بر به روزسانی ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی گفت: امروزه سبک مطالعه در کشور تغییر کرده است و برخی اافراد به صورت مجازی مطالعه می‌کنند؛ که البته این موضوع هم یک بخش مهم در بحث مطالعه محسوب می‌شود.

وی به برنامه‌های دستگاه‌های متولی به ویژه ارشاد در زمینه برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته کتاب اشاره کرد و افزود: از جمله این برنامه‌ها می توان به برگزاری نمایشگاه کتاب، اهدای کتاب به کتابخانه های مدارس و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، از جمله آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط