پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
افزایش 30 درصدی اعضای کتابخانه‌های عمومی طارم

زنجان- رئیس اداره کتابخانه‌‎های عمومی شهرستان طارم گفت: در حال حاضر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم بیش از 2 هزار و 250 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی طارم هستند که نسبت به قبل 30 درصد افزایش یافته است.

یاسر روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: کتابخانه‎‌های عمومی شهرستان طارم در حوزه جذب اعضا برای کتابخانه اقدامات متعددی انجام داده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های جانبی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم به منظور جذب مخاطب افزود: هم اکنون نشست‌‎های ادبی، فرهنگی، نقد کتاب، سلسله کلاس‌های مشاوره فرزندپروری و همسرداری در کتابخانه های عمومی و ... در این مراکز در حال برگزاری است.

روحانی با بیان اینکه در حال حاضر 60 خدمت در کتابخانه‌های عمومی استان ارائه می‌شود، اضافه کرد: این خدمات بر اساس نیاز اعضا و علائقی که دارند به صورت مستمر ارائه می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌‎های عمومی شهرستان طارم با اشاره به اینکه در حال حاضر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم بیش از 2 هزار و 250 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی طارم هستند، اضافه کرد: این رقم نسبت به یک سال گذشته، 30 درصد رشد داشته است.

روحانی به افتتاح کتابخانه عمومی سیار شهدای طارم (پیک دانایی) نیز اشاره کرد و افزود: استقبال از این کتابخانه سیار بسیار خوب بوده است و این کتابخانه هم اکنون بیش از 450 نفر عضو فعال دارد و به 10 روستای شهرستان طارم خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم همچنین از برگزاری کلاس‌های تابستانی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت اعضا خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزشی ویژه با مشارکت فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها