یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
بهره‌برداری از مرحله نخست مجتمع فرهنگی و هنری فامنین تا سال آینده

همدان _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مهمترین پروژه فرهنگی فامنین مجتمع فرهنگی و هنری است که تا سال آینده مرحله اول این پروژه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، محمدمهدی اسماعیلی صبح یکشنبه در سفر به شهرستان فامنین و در حاشیه حضور در یادواره شهدای روحانی شهرستان، ضمن بازدید از دو پروژه حوزه علمیه و مجتمع فرهنگی و هنری فامنین اظهار کرد: مجموعه حوزه علمیه پروژه پربرکتی بوده و از سال‌های قبل که کار را شروع کرده‌اند، در جریان این پروژه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه پروژه حوزه علمیه مکان بسیار خوبی برای تربیت سربازان امام زمان (عج) است گفت: مقرر شده است که برآوردی برای تکمیل پروژه داشته باشند تا کار پیش رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه در خصوص پروژه مجتمع فرهنگی و هنری فامنین نیز گفت: مهمترین پروژه شهرستان مجتمع فرهنگی و هنری است که به همت دوستان خوب پیش رفته و تلاش می‌کنیم تا سال آینده مرحله اول این پروژه در اختیار مردم قرار گیرد.

اسماعیلی بیان کرد: سالن‌های مجموعه فرهنگی و هنری چند منظوره است و سینمای کاملاً استانداردی را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری معطل منابع مرحله اول نشود بلکه کار را ادامه یابد که در منابع استان نیز ما حمایت مالی را داشته باشیم.

اسماعیلی همچنین در بدو ورود به استان همدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام، به این شهدا ادای احترام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها