چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
نمایه شدن ۶ مجله علمی دانشگاه‌های همدان در پایگاه‌های معتبر استنادی جهان

همدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از نمایه شدن ۶ مجله علمی دانشگاه‌های استان در پایگاه‌های معتبر استنادی جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، محمدمهدی مجذوبی ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه هفته پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی سعی دارد در تولید دانش، پیشرو باشد هرچند مسائل و مشکلاتی وجود دارد اما اساتید و پژوهشگران پرقدرت به کار خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه ارتقای امید در بین محققان و دانشجویان و حفظ جایگاه اساتید و محققان مهمترین رویکردی است که باید دنبال شود، تصریح کرد: باید به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش عمل شود.

مجذوبی از نمایه شدن ۶ مجله علمی دانشگاه‌های استان در پایگاه‌های معتبر استنادی جهان خبر داد و گفت: علاوه بر گسترش تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی باید تحقیقات را مأموریت‌محور کنیم.

وی با تاکید بر هم‌افزایی در حوزه پژوهش عنوان کرد: باید کمیته‌های مشترکی برگزار کنیم تا از تولید صرف دانش به سمت فناوری حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بر لزوم ایجاد فضای مشارکت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در بخش‌های حوزه سلامت تأکید کرد و گفت: دانشگاه بوعلی و علوم پزشکی ورود جدی به حوزه بین‌الملل داشته‌اند و در راستای تقویت و گسترش زیرساخت‌های علمی، آموزشی و رفاهی در علوم پزشکی همدان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مجذوبی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در حوزه دانش و فناوری خود را ارتقا دهیم و به نقشه راه استان دست یابیم یادآور شد: در این مسیر هر چه منابع، هرچند محدود جذب شود، اتفاق مبارکی حاصل می‌شود و خروجی موثرتری به همراه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی امسال برای نخستین بار موفق به ورود در ارزیابی بین‌المللی شانگهای و کسب رتبه شود خاطرنشان کرد: طی یکسال اخیر موفقیت‌های قابل توجهی کسب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها