سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
پیگیری برای ساخت المان کتاب در زنجان

زنجان- رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان گفت: برای ساخت و ایجاد المان کتاب در زنجان اقدامات اولیه انجام شده است.

مجید دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: مراکز فرهنگی تابلوهای فرهنگی شهر هستند که باید تمامی رخدادها و برون‌دادهای فرهنگی در آن دیده شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد بخشی از فرهنگسراها و مراکز فرهنگی به عهده شهرداری است، اضافه کرد: البته شهرداری در حوزه المان‌های فرهنگی و همچنین نامگذاری‌ها نیز نقش اصلی را دارد.

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ خیابانی به اسم کتاب در زنجان انجام نشده است، افزود: این موضوع را پیگیر هستیم که اسامی فرهنگی برای نامگذاری خیابان‌ها و معابر بیشتر شود.

وی همچنین از پیگیری برای ساخت المان کتاب در زنجان خبر داد و گفت: البته در مناسبت‌های مختلف همچون بازگشایی مدارس المان‌های موقت در قالب دفتر و مداد وجود داشت ولی تاکنون المان دائمی در این حوزه ساخته نشده است.

دوستی با اشاره به اینکه علاوه بر این اقدامات در بحث پارک‌ها و فضای سبز نیز جانمایی کتابخانه در دستور کار است، افزود: قرار است در بزرگترین بوستان شهری کتابخانه ایجاد شود.

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان با بیان اینکه در سال‌های گذشته در پارک‌های زنجان ایستگاه مطالعه وجود داشت که به دلایل مختلفی پس از مدتی جمع‌آوری شد، اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان سیما و منظور جانمایی درست این قفسه‌ها هم است که مردم در زمان حضور در پارک مطالعه کتاب را هم داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط