یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
ارائه آخرین دستاوردهای مدیریت اسناد و کتابخانه غرب کشور در نمایشگاه هفته پژوهش همدان

همدان - مدیر اسناد و کتابخانه غرب کشور در همدان گفت: آخرین خدمات و دستاوردهای علمی و پژوهشی مدیریت اسناد و کتابخانه غرب کشور در نمایشگاه هفته پژوهش ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، مدیر اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور در همدان، ظهر یکشنبه همزمان با نخستین روز از هفته پژوهش در حاشیه افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش اظهار کرد: در نمایشگاه هفته پژوهش آخرین دستاوردها و طرح‌های علمی و پژوهشی نهادها، ارگان‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، گروه‌های علمی پژوهشی دانشجویی و دستگاه‌های اجرایی به نمایش گذاشته شده است.

میثاق گودرزی افزود: به همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور به نمایندگی از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ضمن اطلاع‌رسانی جشنواره پژوهشی سازمان، آخرین فعالیت‌های پژوهشی سازمان در حوزه‌های مختلف از جمله انتشارات، مجله‌های علمی _ پژوهشی، فعالیت‌های حوزه‌های اسنادی، تاریخ شفاهی و ارتباط و ارائه خدمات به اساتید و دانشجویان معرفی و با دانشجویان و پژوهشگران تبادل نظر شد.

ارائه آخرین دستاوردهای مدیریت اسناد و کتابخانه غرب کشور در نمایشگاه هفته پژوهش همدان

وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا پایان هفته پژوهش دایر است و در حاشیه نمایشگاه، کارگاه‌های آشنایی با سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و راه‌های دستیابی به منابع و زمینه‌های همکاری‌های دو جانبه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها