یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
محفل ادبی «صبح امید» در آرادان برگزار شد

آرادان - نشست کتاب‌خوانی و محفل ادبی صبح امید آرادان با حضور جمعی از روسای ادارات و شاعران آیینی و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آرادان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و همزمان با صبح یکشنبه محفل ادبی صبح امید و نشست کتاب‌خوانی شهرستان آرادان با حضور جمعی از روسای ادارات و شاعران آیینی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج ادارات شهید بهشتی این شهرستان در کتابخانه عمومی شهید فهمیده برگزار شد.

در این نشست کتاب‌های نسیم حیات نوشته مرتضی آوینی نشر ساقی، بسیج قلب امام نوشته حسن فیروزآبادی نشر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیجی مظهر حماسه و عرفان نوشته محمد منصور نژاد نشر جوان پویا و کتاب پدیدارشناسی بسیجی شهید نوشته سید جواد طاهایی نشر سوره مهر معرفی شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آرادان در این مراسم ضمن تبریک و گرامی داشت هفته بسیج، گفت: بسیج مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب است چرا که طبق فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری محسوب می شود که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت تعیین و حدیث عشق می‌دهد.

سرهنگ عباسعلی کاظمی، افزود: هنرمندان، شاعران و سربازان فرهنگی به‌عنوان خط مقدم باید پای‌کار باشند و در وقایع مختلف با تولید محتوا اثرگذاری خود را به اثبات برسانند.

وی تصریح کرد: از همه هنرمندان تقاضا داریم در عرصه شعر فعال‌تر ظاهر شده و با تبیین درست و به‌موقع وقایع، روایت گر واقعیت‌ها باشند و موجبات ناکامی دشمن را در اشاعه نیت شوم خود، فراهم آورند.

در ادامه ابراهیم مونسان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آرادان نیز از فعالیت کتابخانه‌های عمومی آرادان به صورت مستمر با پایگاه بسیج ادارات در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و مطالعه خبر و درباره اقدامات صورت گرفته طی هفته بسیج در کتابخانه های عمومی این شهرستان توضیحاتی داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها