یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
۲ عنوان کتاب در مهدیشهر رونمایی شد

سمنان- رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مهدیشهر از رونمایی دو عنوان کتاب در این شهرستان همزمان با اجرای برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

علی اکبر چتری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مهدیشهر، از برگزاری رونمایی کتاب با حضور امام جمعه مهدیشهر و جمعی از مسئولان شهرستانی خبر داد و تاکید کرد: شمع در اشعار حافظ نوشته علی عبدالحسینی یکی از کتاب‌هایی بود که در این مراسم رونمایی شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در ادامه برنامه‌های ایام هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه شهید فخری زاده شهرستان مهدیشهر برگزار شد، گفت: غم نان اگر بگذارد نوشته سجاد عربیان دیگر عنوان کتابی بود که با حضور علاقمندان رونمایی شد.

رئیس ارشاد اسلامی مهدیشهر با بیان اینکه رونمایی از کتاب، تقدیر از نویسندگان بومی شهرستان مهدیشهر، برگزاری رویدادهای کتابخوانی با همکاری کتابخانه‌های عمومی شهرستان از جمله برنامه‌های شاخصی بودند که در ایام هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان اجرایی شدند.

چتری در ادامه همچنین از برگزاری مراسم تقدیر از نویسندگان مهدیشهر هم خبر داد و گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی از سه نویسنده برتر شهرستان مهدیشهر تقدیر شد.

وی با بیان اینکه علی همتیان، حسن پاکزادیان، دوستعلی صالحی هیکویی سه نویسنده برتر شهرستان مهدیشهر طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستانی به خصوص امام جمعه مهدیشهر و امام جمعه درجزین، تقدیر شدند، گفت: این نویسندگان توانسته‌اند آثار فاخری را به نام مهدیشهر، به چاپ برسانند.

رئیس ارشاد اسلامی مهدیشهر گفت: امسال مانند سال گذشته برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در مهدیشهر به هفت روز منتهی به پایان آبان محدود نشد بلکه در حدود سه هفته برنامه‌های مرتبط با کتابخوانی در شهرستان اجرایی و البته مورد استقبال خوب علاقمندان و فرهنگ دوستان مهدیشهری هم قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها