شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
میز کتاب «شجره طیبه» در گرگان برپا شد

گلستان- هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج، میز کتابی ویژه این ایام با رویکرد تبیینی و تبلیغی در گرگان برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، هم‌زمان با آغاز هفته گرامیداشت بسیج و به همت و همکاری پایگاه امام جعفر صادق (ع) و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، میز کتاب تخصصی با عنوان «شجره طیبه» در طبقه همکف فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برپاشده است.

این میز کتاب باهدف تبیین جایگاه بسیج از بدو شکل‌گیری به‌فرمان امام خمینی (ره) و نیز خدمات و شاخص‌های یک بسیجی در تراز انقلاب اسلامی برپاشده و تا هفته اول آذرماه پذیرای مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

در حاشیه برپایی این میز کتاب، سید محمود حسینیه مسئول پایگاه امام جعفر صادق (ع)، گفت: بسیج یک امکان و یک ظرفیت است و هر جا که نیاز به حضور باشد، بسیج با جان‌ودل وارد میدان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از عرصه‌هایی که کشور نیاز به پیشرو بودن در آن دارد عرصه کتاب و کتاب‌خوانی است؛ افزود: کتاب و کتاب‌خوانی به‌عنوان یکی از شاخص‌های رشد و پیشرفت فرهنگی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است تا جایی که ایشان کتاب‌خوانی را نه‌تنها یک وظیفه ملی که یک واجب دینی برشمرده‌اند.

حسینیه ادامه داد: در منظومه فکری رهبر انقلاب اسلامی، کتاب به لحاظ اهمیت، جایگاه و تأثیرگذاری‌اش بر سبک زندگی باید وارد زندگی مردم شود و خانواده‌های ایرانی باید با کتاب و مطالعه مأنوس باشند و در یک‌کلام «خانواده کتاب‌خوان» مطالبه جدی رهبر عزیز انقلاب از متولیان و فعالان این حوزه است.

به گزارش ایبنا، در تقویم کشورمان از ۲۹ آبان تا ۵ آذرماه هفته بسیج مستضعفین نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها