جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
ترویج فرهنگ مطالعه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان سمنان

سمنان- معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران، گفت: ترویج فرهنگ مطالعه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان سمنان مد نظر مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، یاسر احمدوند ظهر جمعه در جشن انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران به میزبانی فرهنگسرای کومش، بیان کرد: معرفی سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران یک افتخار بزرگ برای تمام مردم استان سمنان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه معرفی سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران صورت گرفته است، افزود: این تلاش‌ها نشان می‌دهد که هم افزایی خوبی در بین مردم و مسئولان استان سمنان وجود دارد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سمنان در بین ۱۰۰ شهر به عنوان پایتخت کتاب ایران برگزیده شد، گفت: از نزدیک در سفرهایی که به سمنان داشتیم، شاهد اشتیاق مردم و مسئولان سمنان برای کسب عنوان پایتخت کتاب ایران بودیم که نشان از کتاب دوستی این مردم دارد.

احمد وند با بیان اینکه سمنان سال قبل نیز نامزد کسب عنوان پایتخت کتاب ایران بود، گفت: سمنان امسال توانست هشتمین پایتخت کتاب ایران شود که نشان از اجرای برنامه های خوب حوزه کتابخوانی و ابتکارات ویژه در این زمینه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها