پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
وزیر فرهنگ به چهارمحال و بختیاری سفر کرد/ بازدید از پروژه‌های فرهنگی استان

چهارمحال و بختیاری - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب سفر استانی هیئت دولت، به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، حضور در گلزار شهدای شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از مصلا و مجتمع‌های فرهنگی هنری امین و آصف و نشست اداری از جمله برنامه‌های محمدمهدی اسماعیلی در فرخشهر چهارمحال و بختیاری است.

همچنین بازدید از مجتمع فرهنگی هنری شلمزار شهرستان کیار و بازدید از سینما و مصلای شهرستان فارسان و بازدید از مجتمع فرهنگی هنری شهرستان سامان از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه وزیر فرهنگ به این استان به شمار می‌آید.

دیدار و نشست با اصحاب فرهنگ و هنر، حضور در شورای اداری شهرکرد و نشست خبری رئیس جمهور برنامه‌های پایانی سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

محمدمهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی نورعلیشاهی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، محمدرضا برکت رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی در این سفر، اسماعیلی را همراهی می‌کنند.

همچنین سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات و علی خواجه‌وند معاون بازرسی و رسیدگی به شکایات دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از روز چهارشنبه ۲۴ آبان به منظور پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در چهارمحال و بختیاری مستقر هستند.

وزیر فرهنگ به شهدای فرخشهر ادای احترام کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به همراه جمعی از مسئولان وزارتی و استانی در نخستین برنامه سفر کاری خود به چهارمحال و بختیاری در گلزار شهدای شهر فرخشهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

محمدمهدی اسماعیلی که به عنوان نماینده ویژه هیئت دولت در سفر به استان چهارمحال و بختیاری رئیس جمهور را همراهی می‌کند پس از عزیمت به شهرستان فرخشهر در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و با اهدای شاخه گل بر مزار شهیدان والامقام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

بازدید وزیر فرهنگ از مصلای فرخشهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به چهارمحال و بختیاری از مصلای شهر فرخشهر بازدید کرد.

وزیر فرهنگ به چهارمحال و بختیاری سفر کرد/ بازدید از پروژه‌های فرهنگی استان



این مصلی در زمینی به وسعت سه هزار متر مربع در حال احداث است که علاوه بر کاربری مذهبی، فضاهای فرهنگی و بهداشتی نیز در آن پیش‌بینی شده است.

بازدید محمدمهدی اسماعیلی از مجتمع فرهنگی هنری آصف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه حضور خود در شهرستان فرخشهر از مجتمع در حال ساخت فرهنگی و هنری آصف این شهر بازدید کرد.

این مجتمع با زیربنای بیش از هزار و ۷۰۰ متر مربع در تپه‌ای مشرف به شهر در حال ساخت است.

اسماعیلی موقعیت این مجتمع را کم نظیر دانست و تکمیل آن را برای مردم فرهنگی شهر فرخشهر لازم دانست.

وی همچنین در بازدیدی از مجتمع فرهنگی و هنری امین فرخشهر مشکلات این بنای فرهنگی را بررسی کرد.

پروژه‌های عمرانی نیمه تمام فرهنگی استان چهار محال و بختیاری سه ساله به بهره برداری می‌رسد


مشاور وزیر و رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه‌های عمرانی نیمه تمام فرهنگی استان چهار محال و بختیاری سه ساله به بهره برداری می‌رسد.

محمدرضا برکت مشاور وزیر و رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آخرین سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تیرماه سال‌جاری به استان چهارمحال و بختیاری و تاکید مسولین استان از جمله استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر پیگیری پروژه‌های نیمه تمام استان گفت: با توجه به این موضوع طبق دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یک تیم متشکل از اعضای دفتر طرح های عمرانی ضمن حضور در استان کل پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی استان را بررسی کردند.

وی با اشاره به تاکید وزیر فرهنگ بر تهیه بسته عمرانی برای این استان افزود: بسته‌ای در خصوص پروژه‌های نیمه تمام و پروژه‌های نیازمند تعمیر و تجهیز با ذکر آمار آن‌ها در عرض یک هفته توسط دفتر طرح‌های عمرانی تهیه و آماده شد.

برکت از اتمام کلیه این پروژه‌ها در طول سه سال خبر داد و افزود: با توجه به مکاتبات و مذاکرات انجام شده با وزیر نفت و اخذ موافقت درخصوص تامین اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی، کل پروژه‌های استان با پرداخت اعتبار یاد شده زیر پوشش قرار گرفته است.

وی استان چهارمحال و بختیاری را به عنوان یکی از استان‌های نادر که بسته عمرانی تکمیل تمام پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی برای آن رقم خورده است برشمرد و گفت: البته با توجه به تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چند استان دیگر کار بررسی پروژه‌های نیمه تمام آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها