چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کتاب «جدول وقف و ابتدا در قرائت قرآن‌کریم» در بوشهر رونمایی شد

بوشهر - کتاب «جدول وقف و ابتدا در قرائت قرآن کریم» به‌قلم سیدعلی حسینی در دفتر نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حاشیۀ این آیین گفت: کتاب «جدول وقف و ابتدا در قرائت قرآن‌کریم» اثر سیدعلی حسینی است که با موضوع قرآن، قرائت و راهنمای آموزشی در ۷۱ صفحه از سوی انتشارات قلمداران جنوب منتشر شده‌است.

وحید حیدری بیان کرد: این کتاب شامل مقدمه، باورهای اشتباه پیرامون وقف و ابتداء، نکات ضروری، باب وقف و ابتداء، اهمیت وقف و ابتداء، معنای وقف، سکت و توضیح در ارتباط با آیاتی از سوره‌های قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه توجه به بحث آموزش قرآن با بهره‌گیری از راهنمایی‌های علم وقف و ابتداء به‌صورت دقیق از نکات بارز در مطالب این کتاب ارزشمند است، افزود: رونمایی از کتاب و آثار نویسندگان استانی یکی از برنامه‌های هفته کتاب است که می‌تواند در راستای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ قرآنی تاثیرگذار باشد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این اداره‌کل از کتاب‌های آموزشی با موضوع قرآن و علوم قرآنی به صورت ویژه حمایت می‌کند.

به گزارش ایبنا؛ این آکتاب در آیینی با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده رئیس دارالقرآن کشور و عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دیگر مسئولان استانی در بوشهر رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها