چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
حضور مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی در منزل ۲ نویسنده مشهدی

خراسان‌رضوی- همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی در منزل ۲ نویسنده مشهدی حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، محمد حسین‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی به همراه بی‌بی فاطمه حسینی معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی و فهیمه بهشتی‌صفت مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور در منزل «احمد امیری‌پور» و «محسن رحیم دل» از نویسندگان مشهدی همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی ضمن دیدار و گفتگو از زحمات آنان تقدیر کردند.

«احمد امیری پور» و «محسن رحیم دل» از نویسندگان مشهدی که در حوزه‌های معارفی و داستان کوتاه تالیف‌های متعددی دارند.

حضور مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی در منزل ۲ نویسنده مشهدی

آشنایی با فرزندان و یاران چهارده معصوم (ع)، آشنایی مختصری با ۱۱۴ سوره قرآن کریم، آنچه یک مسلمان باید بداند، اخلاق از دیدگاه قرآن و چهارده معصوم (ع)، ازدواج موفق و راهکارهای جلوگیری از طلاق، تاریخ چهارده معصوم (ع): از پیامبر اسلام (ص) تا قیامت، چگونه خدا را بشناسیم، دایره‌المعارف مختصر نماز، راهنمای تاریخ انبیاء و تاریخ چهارده معصوم علیه السلام، تاریخ انبیاء از هبوط آدم (ع) تا پیامبر اسلام (ص) و آموزش روخوانی و تجوید قرآن کریم برخی از آثار احمد امیری‌پور نویسنده مشهدی است.

حضور مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی در منزل ۲ نویسنده مشهدی

همچنین محسن رحیم‌دل پاکبان نویسنده مشهدی است که تاکنون آثاری با عناوین «قصه‌های کوچه‌بازار»، «جوش شیرین»، «غروب شد بیا»، «ردپای شیشه ای»، «کلاغ فضول» و «چنگ بزن» را منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها