دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
راه اندازی کتابخانه سیار در سرخه نیازمند «تامین خودرو» است

سمنان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه راه اندازی کتابخانه سیار در سرخه نیازمند «اهدای خودرو» است، گفت: در صورت اهدای خودرو تجهیز کتابخانه عمومی سیار سرخه توسط کتابخانه های استان سمنان صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سرخه، محمد طاهریان پیش از ظهر دوشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی سرخه به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن اشاره به دغدغه و مطالبه مردم روستاهای سرخه برای داشتن کتابخانه عمومی، تاکید کرد: خدمت‌رسانی به مناطقی که فاقد کتابخانه عمومی است می تواند با کتابخانه سیار صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تامین خودرو امروز یکی از مشکلات ما در زمینه کتابخانه سیار در سرخه است، تاکید کرد: در صورت تامین خودرو و حتی کمک گیری از خیران امکان تجهیز کتابخانه سیار در سرخه از سوی نهاد کتابخانه ها وجود دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی هم اشاره کرد و گفت: به صدا درآمدن زنگ کتاب و کتاب‌خوانی در مدارس با هدف تبیین اهمیت کتاب برای دانش آموزان یکی از برنامه های شاخص است.

طاهریان با بیان اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی تقدیر از نویسندگان و پیشکسو تان عرصه کتاب نیز صورت می گیرد، گفت: در این هفته شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب خواهیم بود.

وی از عضویت رایگان کتابخانه های عمومی در روزهای ۲۳ الی ۲۵ آبان ماه خبر داد و گفت: تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده معظم شهیدان استان سمنان از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از برپایی لیگ کتاب‌خوانی با همکاری آموزش‌وپرورش با حضور دانش آموزان در هفته کتاب خبر داد و گفت: برپایی جشن کتاب در روستا و افتتاح بوستان کتاب از دیگر برنامه های این هفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها