چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
۳۰ ناشر استانی در نمایشگاه کتاب آذربایجان شرقی حضور دارند

آذربایجان شرقی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در نمایشگاه بین المللی کتاب آذربایجان شرقی، ۳۰ ناشر استانی حضور دارند.

محمدحسین بلاغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در تبریز، با بیان اینکه فراخوانی یکپارچه برای دعوت تمامی ناشران کشور برای شرکت در نمایشگاه کتاب اعلام کرده‌ایم، اظهار کرد: سه جلسه نیز با ناشران استانی به صورت حضوری برگزار شد و ابعاد نمایشگاه نیز در این جلسات مطرح شد و اکنون نیز ۳۰ ناشر استانی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه تمامی غرفه‌های نمایشگاه کتاب به طور رایگان در اختیار ناشران استان قرار گرفته است، عنوان کرد: از حضور تمامی ناشران استان و کشور در نمایشگاه کتاب استقبال کرده‌ایم.

بلاغی با بیان اینکه طبق آخرین آمار در حال حاضر ۳۰ ناشر استانی در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارند، گفت: در این دوره از نمایشگاه، فروش غرفه محور به فروش یکپارچه تبدیل شده و طبیعی است که امسال کیفیت نمایشگاه نسبت به دوره قبلی ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: همچنین موضوعی شدن راهروهای نمایشگاه براساس حروف الفبا باعث می‌شود که خریدار کتاب به راحتی کتب را در حین خرید از لحاظ کیفیت، محتوا و قیمت مقایسه کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برای ارتقای کیفیت کتب حاضر در نمایشگاه بسیار تلاش کرده‌ایم، همچنین صف اخذ بن کتاب امسال از نمایشگاه حذف شده و به صندوق‌های فروش براساس نوع کتاب انتخاب شده، بن تخصیص خواهد یافت.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب، برنامه‌های جنبی نیز در کنار آن اجرا خواهد شد به نحوی که بیش از ۸۰ برنامه جنبی در حوزه‌های مختلف از روز افتتاحیه تا اختتامیه نمایشگاه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها