چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
دو کتاب نمایش‌نامه با محوریت دفاع مقدس در گرگان روانه بازار نشر شد

گلستان- از سوی انتشارات نورالشهدا در استان گلستان، دو عنوان کتاب نمایشنامه با عناوین «وقتی رویا گریه می‌کند» و «رازهای مگو» و با محوریت دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، به همت انتشارات نورالشهدا و از ابتدای سال تا به امروز ۲ عنوان کتاب نمایشنامه با محوریت دفاع مقدس به قلم نویسندگان استان گلستان روانه بازار نشر شد.

در کتاب نمایشنامه «رازهای مگوی» به قلم حمیدرضا میرزایی زاده، ۲ عنوان نمایشنامه بانام‌های «نَشمیل» و «احمد، پسرم!» به چشم می‌خورد که در ۵۱ صفحه رقعی و هزار نسخه منتشرشده است.

مؤلف این ۲ نمایشنامه حمیدرضا میرزایی زاده، نویسنده، بازیگر، کارگردان تئاتر و مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی ری‌را و از چهره‌های نام‌آشنا در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان است.

میرزایی زاده دانش‌آموخته کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و کارشناسی پرستاری است و تاکنون از وی کتاب‌هایی در حوزه شعر، داستان و نمایشنامه با عناوینی چون از کدامین سمت می‌آیی، جاده‌های آسمان، جاده‌ای تا پوتین‌های من، آسمانی‌ها، پلک بزن و شش پنجره مایل به همیشه و خواب هفتم روانه بازار نشر شده است.

دیگر کتاب نمایشنامه منتشرشده از سوی انتشارات نورالشهدا، اثری با عنوان «وقتی رؤیا گریه می‌کند» است که به قلم مرتضی ملک محمودی و در ۵۱ صفحه رقعی و هزار نسخه بر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت.

مرتضی ملک محمودی، متولد شهرستان بندرگز، فارغ‌التحصیل موسیقی، کارشناسی ارشد ادبیات پایداری و دانشجوی دکترای ادبیات غنایی و دارای درجه سوم کارگردانی نمایش از مرکز ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تا به امروز از وی آثاری چون چگونه سرود بسازیم، سپید پر و مرینا به زیور چاپ آراسته‌شده است.

به گزارش ایبنا، کتاب نمایشنامه‌های «وقتی رؤیا گریه می‌کند» و «رازهای مگو» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و توسط انتشارات نورالشهدا و با ویراستاری و صفحه‌آرایی ابوالفضل اعتراف به چاپ رسیده و سال جاری و در آیین اختتامیه استانی هفتمین جشنواره هنری فانوس در گرگان رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها