یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
بیش از ۵۰۰جلد کتاب به هنگ مرزی دهلران اهدا شد

ایلام- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: در راستای تجهیز و روزآمدکردن کتابخانه‌های هنگ مرزی دهلران، بیش از ۵۰۰ جلد کتاب به این مجموعه نظامی اهدا شد.

منصور محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، گفت: در راستای تجهیز کتابخانه‌های هنگ مرزی دهلران و کمک به غنی‌سازی اوقات فراغت سربازان مرزبانی و پرسنل این مجموعه، بیش از ۵۰۰ جلد کتاب به این هنگ مرزی اهدا شد.

وی تصریح کرد: در انتخاب و بهگزینی کتاب‌ها تلاش شد منابع خوانداری و کتاب‌ها با محوریت انگیزشی، امیدآفرینی، طنز، ادبیات شفاهی، ایلام‌شناسی، رمان‌ها و مجموعه اشعار فارسی و کردی و آثار ادبیات دفاع مقدس در اختیار این مخاطبان قرار گیرد.

محبی ادامه داد: ان‌شاالله در آینده نزدیک تلاش خواهیم کرد به منظور تجهیز و روزآمدکردن کتابخانه‌های پاسگاه‌های مرزی استان، با توجه به منابع موجود، کتاب‌های بیشتری در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه‌داد: ارتقای سطح آگاهی و بینش و دانش عمومی جامعه و ترویج فرهنگ مطالعه مفید در میان تمام مخاطبان و جوامع هدف، از برنامه‌های این اداره‌کل در حوزه کتاب است.

به گزارش ایبنا؛ استان ایلام با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک، دارای بیشترین و طولانی ترین مرز با عراق در میان استان‌های مرزی کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها