پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
تدوین تفاهم‌نامه‌ ترویج کتابخوانی

هرمزگان - مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: در حال تدوین تفاهم‌نامه‌ ترویج کتابخوانی هستیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، در نشست مشترک مدیریت حوزه علمیه خواهران و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان، از تدوین تفاهم نامه مشترک ترویج کتابخوانی گفته شد.

راضیه سلطان عباسی ندوشن در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در ترویج کتابخوانی گفت: در حال تدوین تفاهم نامه‌ای به منظور استفاده از ظرفیت نیروی انسانی حوزه در کتابخانه‌های عمومی در راستای ترویج کتابخوانی هستیم.

وی اضافه کرد: با اجرای برنامه های مشترک آموزشی کتاب محور در راستای ترویج اهداف انقلاب و ارتقای سطح دانش خانواده‌ها با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان نیز در ادامه گفت: تبیین و تعمیم هویت ایرانی اسلامی به نسل آینده نیازمند نگاه ویژه‌ای است، زیرا ضعف در این امر موجب بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی و بنیادین خواهد شد.

فرشاد محمدی افزود: کتابخانه‌های عمومی یکی از بهترین مکان‌ها برای آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف جامعه در مقابل جنگ رسانه‌ای و تشویش افکار عمومی است که با همکاری حوزه و ظرفیت کتابخانه‌ها به عنوان پایگاه‌های فرهنگی و فرهیختگی در هرمنطقه این امر بهتر از پیش محقق خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران در پایان با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مدیرکل کتابخانه‌های استان هرمزگان در توسعه فرهنگ کتابخوانی قدردانی کرد.

در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی نشست مشترکی با حضور راضیه سلطان عباسی ندوشن - مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، فرشاد محمدی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و کارشناسان دو نهاد با هدف افزایش همکاری‌ها و توسعه فرهنگ کتابخوانی، چهارشنبه (۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲) در دفتر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها