سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
«مقاومت فلسطین» محور نشست تخصصی کتاب‌خوان در سنندج شد

کردستان _ نشست تخصصی کتابخوان با عنوان «مقاومت فلسطین» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان سه‌شنبه در این نشست با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اظهار کرد: جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی بار دیگر ماهیت پلید و ضد انسانی آنان و حامیان شان را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

معصومه حسنی خونسار عنوان کرد: همه ملت‌های مسلمان باید به تبعیت از ایران اسلامی از مردم مظلوم غزه حمایت و جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل را محکوم کنند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، بیان کرد: عصر شعر «اسم شب، صبح است» از جمله برنامه‌هایی بود که همزمان با سراسر کشور در کتابخانه‌های عمومی شهرستان قروه برگزار شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان ادامه داد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله نشست‌های کتابخوانی و معرفی کتاب، نقش بسیار مهمی در آشنایی جامعه با تاریخ سرزمین فلسطین و نحوه شکل‌گیری غده سرطانی اسرائیل دارد.

در ادامه این نشست، برخی از کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، کتاب‌هایی را با موضوع فلسطین برای حاضران درنشست معرفی کردند.

«مقاومت فلسطین» محور نشست تخصصی کتاب‌خوان در سنندج شد

«مقاومت فلسطین پس از اشغال» به نویسندگی مجید صفاتاج نخستین کتابی بود که توسط بهاره رجبی، کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان برای حاضران معرفی شد.

سودابه رحیمی، کتابدار کتابخانه شهید برهان عالی شهرستان سنندج نیز در این نشست تخصصی کتاب‌خوان، کتاب «فلسطین، صلح یا نژاد پرستی» نوشته جیمی کارتر را که توسط انتشارات اطلاعات به چاپ رسیده است، را برای حاضران معرفی کرد.

روژین حسنی، کتابدار کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان سومین فرد در این نشست، کتاب «فلسطین، بهار ۱۳۸۱ به روایت اینترنت» را که توسط فیروزه مهاجر و سحر سجادی ترجمه شده و انتشارات موسسه نشر آگاه آن را به چاپ سانده است، را ارائه داد.

کتاب «سادیسم اسرائیلی» کتاب دیگری بود که توسط علی ملاولی، کارشناس فرهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی استان کردستان برای حاضران معرفی شد. این کتاب به همت اسداالله افشار نوشته شده و انتشارات سفیر اردهال آن را به چاپ رسانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها