یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
مسئول کتابخانه عمومی قدس ویان تقدیر شد

همدان _ در انجمن کتابخانه‌های عمومی کبودراهنگ، مسئول کتابخانه عمومی قدس ویان به عنوان نفر نخست جایزه ملی خدمات کتابخانه‌های عمومی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ از علی علی‌کرمی، مسئول کتابخانه عمومی قدس ویان و نفر نخست جایزه ملی خدمات کتابخانه‌های عمومی تقدیر به عمل آمد.‌

جعفر اسکندری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و آمار این شهرستان در شش ماهه اول امسال در مقایسه با شش ماهه سال قبل و برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و کسب مقام دوم در استان اشاره کرد و گفت: مسئول کتبخانه عمومی قدس روستای ویان شهرستان کبودراهنگ مقام نخست کشوری جایزه ملی خدمات کتابخانه های عمومی را از آن خود کرد.

مسلم غلامی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی کبودراهنگ با اشاره به جایگاه و نقش کتاب در این زمینه به همکاری و تعامل هرچه بیشتر ادارات در راستای افزایش سرانه مطالعه با کتابخانه‌ها تاکید داشته و جمع‌آوری خاطرات دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان آن دوران و تبدیل این منابع را به کتاب، بسیار ارزشمند دانسته و خواستار همکاری و پیگیری در این زمینه شد.

در ادامه هر کدام از اعضا نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان و با ارائه راهکارهای مختلف به ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کردند.

در پایان این مراسم با اهدا جوایز و لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های علی علی‌کرمی مسئول کتابخانه عمومی قدس روستای ویان و سمیه مجیدی مسئول کتابخانه عمومی غدیر کبودراهنگ تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها