پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر اجاق‌نژاد به تولیت مسجد جمکران منصوب شد

قم- در حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام سید علی اکبر اجاق‌نژاد به تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب و طی مراسمی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، محمد محمدی گلپایگانی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: هنگامی که در دولت قبلی کشورمان قراردادی بین جان کری و ایران بسته شد اسرائیلی‌ها گفتند خیال ما برای ۲۵ سال راحت شد اما رهبر معظم انقلاب ۲ سال پیش فرمودند ۲۵ سال دیگر رژیم صهیونیستی نابود می‌شود و اکنون آثار و علامت‌های آن وعده را می‌بینیم.

وی بیان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین گل کاشتند و کاری کردند که در تاریخ ننگین رژیم غاصب صهیونیستی کم سابقه است. صهیونیست‌ها هر روز خانه‌ای را بر سر ساکنانش خراب می‌کنند و پیرمرد و پیرزن را می‌کشند در این بین برخی حکومت‌های ننگین و وابسته از این رژیم حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از سه هزار موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین اصابت کرد، این چه گنبد آهنینی است؟ صهیونیست‌ها گفته سر مار در ایران است اما به آن‌ها می‌گوییم این عصای موسی است که همه مارها را نابود می‌کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین اظهار داشت: آمریکایی‌ها که اکنون ادعای ابرقدرتی دارد نیز در تاریخ ننگین ۵۰۰ ساله خود خونریزی‌هایی داشته است و سرخ پوست آمریکا را قتل عام کردند و اروپایی‌ها هم به شیوه‌های خود جنایت‌هایی علیه بشریت انجام دادند.

وی ادامه داد: امید مردم در همه جای جهان به وجود مصلحی است که بیاید و ریشه این‌ها را بکند و معتقدیم آن شخص وجود مبارک حضرت ولی عصر (عج) است.

محمدی گلپایگانی با اشاره به انتصاب تولیت جدید مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نسبت به حجت الاسلام رحیمیان فرمودند ایشان از دوستان قدیمی بنده است و در تکریم ایشان هیچ کوتاهی نشود. ایشان در ۱۰ سالی که مسئولیت داشتند در مسائل فرهنگی و انقلابی خوب کار کردند و مکان زیبایی برای زائران بوجود آمده‌است. جمکران جایگاه عاشقان و دلدادگان و کسانی است که برای تجدید بیعت و اعلام وفاداری به حضرت ولی عصر (عج) به این مکان از نقاط دور و نزدیک و کشورهای دیگر مشرف می‌شوند.

وی اظهار داشت: مسجد جمکران پایگاه بزرگ و مهم برای حضرت ولی عصر (عج) است و زائران با ملیت‌های مختلف به این مسجد مشرف شده و جای تعجب است برخی نسبت به جمکران تشکیک و شبهه ایجاد می‌کنند.

به گزارش ایبنا؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد را به تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب کردند. پیش از این حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان به مدت ۱۰ سال تولیت مسجد جمکران بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها