پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
نهمین جشنواره صنعت چاپ استان ایلام برگزار شد

ایلام-نهمین جشنواره صنعت چاپ استان ایلام به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، نهمین جشنواره صنعت چاپ استان ایلام به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و موسسه فرهنگی هنری عصر پیام ایلام برگزار شد.

این آیین عصر روز چهارشنبه ۲۶ مهر با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و رسانه‌ای، مدیر حراست، کارشناس چاپ اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، رئیس اتحادیه چاپ‌خانه‌داران استان و جمعی از اعضای خانواده چاپ استان در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این آئین علی هوشمند، در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به حاضرین و اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و نیز محکوم کردن جنایات رژیم صهیونستی؛ با اشاره به اهمیت صنعت چاپ در دنیای مدرن امروزی اظهار کرد: هنرصنعت چاپ تنها شامل کتاب و نشر نیست و یک صنعت تکمیل کننده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزاری جشنواره صنعت چاپ را برای حمایت از زحمات چاپخانه‌داران و معرفی خدمات آنها در جامعه ضروری بیان کرد و گفت: سعی ما در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این است که به تمام زیرمجموعه‌های خود به نحو عادلانه تا جایی که در توان‌مان هست خدمت‌رسانی کنیم و حوزه هنرصنعت چاپ نیز یکی از زیرمجموعه‌های پرتلاش ماست که قدردان زحمات این عزیزان در سراسر استان هستیم.

نهمین جشنواره صنعت چاپ استان ایلام برگزار شد

وی با اشاره به نقش مهم صنعت چاپ در برطرف کردن نیازهای صنایع مختلف تأکید کرد: در بسیاری از بخش‌های جامعه ما به وضوح ردپای خدمت صنعت چاپ دیده می‌شود و این صنعت روزبه‌روز در حال گستردگی و پیشرفت است و نیاز است تا مطالبات و درخواست‌های این قشر مورد توجه قرار گرفته و آن‌طور که شایسته خانواده بزرگ صنعت چاپ است از آنان تقدیر و حمایت شود.

در این آئین از ۳۲ نفر از فعالان حوزه چاپ استان با اهدا لوح تقدیر، به رسم یادبود قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها