جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۰
انتشار 19 کتابچه خلاقیت و نوآوری

ویرایش دوم مجموعه کتابچه‌های خلاقیت با هدف آموزش و ترویج فرهنگ تفکر و نوآوری از سوی فرهنگسرای تفکر و با همكاري معاونت فرهنگي اجتماعي گردشگري منطقه آزاد ارس منتشر می‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تفکر، اکبر بختیاری، ريیس فرهنگسرای تفکر از چاپ دوم 19 جلد این کتابچه‌ها همراه با ويرايش جديد با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی گردشگری منطقه آزاد ارس خبر داد و افزود: مجموعه شش جلدی با محور آموزش خلاقیت و نوآوری، مجموعه شش جلدی تفکر در خدمت زندگی و کتابچه راهنمای تشکیل اتاق فکر، پژوهش و اینترنت، 17 رکعت تفکر و دوره سه جلدی تفکر و اخلاق، بسته‌ای جامع و متنوع در اختیار شهروندان می‌گذارد.

وی گفت: این مجموعه‌ها به زبانی ساده و کاربردی و با تصاویر و مثال‌هایی روشن تدوین شده تا برای تمامی اقشار قابل استفاده باشند.

بختیاری درباره سرفصل‌های موضوعی کتابچه‌ها اظهار داشت: مجموعه شش جلدی با عنوان «چگونه می‌توانم خلاق و نوآور باشم» شامل کتابچه های آموزشی، ابزار، تمرین، کاربرد، سرگرمی و مرور نکته‌هاست و در مجموعه شش جلدی تفکر برای زندگی، فنون روزآمد تفکر آموزش داده می‌شود. همچنین در ساير کتابچه‌ها محورهایی از قبیل تفکر برای اخلاق، تفکر برای معنویت، راهنمای تشکیل و اداره اتاق فکر، تفکر برای تولید و حل مساله، تفکر برای شهروندی و تفکر انتقادی ارایه شده است. 

ريیس فرهنگسرای تفکر تاکید کرد: هدف از انتشار این کتابچه‌ها و برگزاری کارگاه‌های عملی متناسب با محتوای کتابچه‌ها، آشناسازی شهروندان با اصول و مبانی تفکر کاربردی و ارایه ساده‌ترین روش‌ها و ابزارهای فکری برای برخورداری از زندگی بهتر و آسانتر است.

تاکنون حدود 30 جلد کتابچه با محور خلاقیت، تفکر و نوآوری با رویکرد آموزشی و کاربردی از سوی فرهنگسراي تفكر و با همکاری کارشناسان این حوزه تدوین و منتشر شده اند.

علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی مشارکت و تهیه کتابچه‌های مذكور و استفاده از سایر برنامه‌ها در حوزه خلاقیت، نوآوری و تفکر کاربردی، می‌توانند به روابط عمومی فرهنگسرای تفکر به نشانی شهرزیبا، شهران، بعد از زیرگذر شهران مراجعه کنند یا با شماره‌های44332636، 44319303 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط