پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۸
«مقدمه علم حقوق و مطالعه در نظام حقوقي ايران» به چاپ هفتادم رسيد

كتاب «مقدمه علم حقوق و مطالعه در نظام حقوقي ايران» نوشته ناصر كاتوزيان براي هفتادمين بار از سوي شركت سهامي انتشار روانه بازار نشر مي‌شود._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،‌ حسن محجوب، مدير عامل شركت سهامي انتشار، با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين كتاب براي دانشجويان حقوق تدوين شده و هدف از آن آماده كردن ذهن دانشجو براي فراگيري مطالب اصلي اين دانش است.

وي افزود: اين كتاب به تمامي نكاتي كه براي مطالعه دانش حقوق ضروري است، به گونه‌اي‌ يكسان توجه كرده و دربردارنده دو بخش اصلي «قواعد حقوق» شامل كليات اين علم و «حق فردي» حاوي مسايل حقوق خصوصي ايران است.

مدير عامل شركت سهامي انتشار با اشاره به تركيب مطالب گوناگون فلسفه حقوق و شعبه‌هاي حقوق خصوصي در اين اثر گفت: مؤلف كوشيده است با ساده كردن و گردآوري نظريه‌هاي كلي حقوق، دانشجويان را با شيوه‌هاي علمي تحقيق آشنا سازد و معلومات عمومي لازم را در اختيارشان بگذارد.

وي با اشاره به موضوعات اين كتاب گفت: مبنا و هدف، منابع و قلمرو اجراي حقوق و همچنين اقسام و اجراي حق، از مباحث اين اثر ارزشمند به شمار مي‌آيند.

چاپ هفتادم كتاب «مقدمه علم حقوق و مطالعه در نظام حقوقي ايران» در شمارگان 5200 نسخه، 384 صفحه و بهاي 65000 ريال به‌زودي در بازار نشر توزيع مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط