سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۸
چاپ نخست «پارسه» از زندگي مولانا به قلم فروزانفر

كتاب زندگي مولانا جلال‌الدين محمد بلخي، مشهور به مولوي، به تاليف بديع‌الزمان فروزانفر به چاپ اول انتشارات پارسه رسيد و هم‌اكنون در نمايشگاه كتاب عرضه مي‌شود. پیش‌تر، این کتاب توسط موسسات انتشاراتی زوار و هرمس نیز به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری كتاب ايران(ايبنا)، كتاب زندگي مولانا جلال‌الدين محمد بلخی، مشهور به مولوي با مقدمه و توضيحات بديع‌الزمان فروزانفر، از سوي انتشارت پارسه به چاپ مجدد رسيده است و هم اكنون در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ارايه مي‌شود. 

اين كتاب كه چاپ اول این ناشر به حساب مي‌آيد، از تازه‌های اين انتشاراتی در سال جديد است كه در نمايشگاه كتاب تهران عرضه مي‌شود. 

كتاب «زندگي مولانا جلال‌الدين محمد بلخي، مشهور به مولوي» اثر استاد بديع‌الزمان فروزانفر، نخستين كتابي است كه با استفاده از متون معتبر و مشهور و براساس سال‌ها تحقيق و تفحص و با نگاهي منحصر به فرد به زندگي اين شاعر و عارف بزرگ ايراني -- اسلامي پرداخته و وجوه مختلف زندگي كم‌نظير و غریب او را روشن ساخته است.

اين كتاب در سال ۱۳۶۶ توسط انتشارات «زوار» به چاپ رسيد و در سال ۱۳۷۸ توسط  همين انتشارات چاپ‌هاي بعدی خود را تجربه کرد. این کتاب همچنین در سال ۱۳۸۱ از سوي نشر «هرمس» منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها