شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۴
«گفتگوي كتاب» در فرهنگسراي نوجوان

كتابخانه رازي وابسته به مركز فرهنگي هنري نوجوانان تهران(فرهنگسراي نوجوان) ويژه برنامه‌اي را با عنوان «گفتگوي كتاب» برگزار مي‌كند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي مركز فرهنگي هنري نوجوانان تهران، در اين برنامه، سلسله نشست‌هاي نقد و بررسي رمان برگزار مي‌شود.

هدف از برگزاري اين برنامه، بسترسازي فرهنگي براي شهروندان منطقه 12 و همچنين ايجاد علاقه در آنان به مقوله كتاب و كتابخواني است.

ويژه برنامه «گفتگوي كتاب» روزهاي دوشنبه از ساعت 16 تا 18 در مركز فرهنگي هنري نوجوانان تهران برپا مي‌شود.

علاقه‌مندان براي شركت در اين برنامه مي‌توانند به مركز فرهنگي هنري نوجوانان تهران به نشاني ميدان قزوين، خيابان قزوين، خيابان شهيد مرادي مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌ 55409549 تماس بگيرند.

همچنين فرهنگ‌خانه ايرواني وابسته به مركز فرهنگي هنري نوجوانان تهران با هدف مشاركت شهروندان منطقه، در راستاي تبيين و تكريم شان و مقام معلم، اقدام به برگزاري مسابقه بهترين جمله با موضوع معلم در قالب مسابقه وبلاگ‌نويسي كرده است.

علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقه مي‌توانند تا دوازدهم ارديبهشت‌ماه آثار خود را به نشاني الكترونيكي ‌farhangkhane.parsiblogfa.com ارسال كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره 55893654 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها