دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۰
«در محضر استاد» به بازار كتاب آمد

كتاب «در محضر استاد» به قلم آيت‌الله عزيزالله امامت كاشاني و به كوشش علي‌اصغر شاطري از سوي انتشارات مرسل كاشان منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، آيت‌الله سيد عزيزالدين امامت كاشاني در اين كتاب به پاسخگويي درباره 42 سوال مختلف با موضوعات، ‌غيبت حضرت ولي عصر(عج)، شهادت امام حسين(ع)، روح‌، جن، تسخير ارواح، تفسير برخي از واژه‌هاي قرآن، ‌اذكار و اوراد، ‌معاشرت و آداب روابط اجتماعي، راز سلامتي مزاج انسان، امراض و بيماري‌ها، به دنيا آوردن فرزند سالم و سقط جنين پرداخته است.

در قسمتي از اين كتاب درباره «جن» آمده است: «جن به موجودي نامرئي و پنهان اطلاق مي‌شود. حضرت حق تعالي يك سوره درباره جن نازل فرموده است. خداوند در آيات متعددي جن را در رديف انسان قرارداده است. آن‌ها هم مانند انسان‌ها داراي تكليف مي‌باشند. بسياري از مردمان در هر عصر و زماني آن‌ها را ديده‌اند و خاطراتي هم با آن‌هاداشته‌اند.»

در بخش ديگري از كتاب درباره درمان بيماري زكام آمده است: «از حضرت ثامن‌الحجج ، علي‌بن‌موسي‌الرضا(ع) روايت شده است كه: هركس در فصل زمستان گرفتار زكام شد، هر روز سه لقمه عسل بخورد و اگر در فصل تابستان گرفتار شد، براي معالج آن هر روز يك خيار بخورد و از نشستن در آفتاب خودداري كند.»

قرآن كريم، تذكرة‌الشعرا، الاحتجاج، بحارالانوار، سفينة‌البحار، اصول كافي، جامع‌الاخبار، هزار و يك نكته، طب‌الرضا، طب و قانون برخي از منابع اين كتاب را تشكيل داده‌اند.

كتاب «در محضر استاد» در شمارگران 3500 نسخه، 72 صفحه و بهاي 15000ريال از سوي انتشارات مرسل كاشان منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها