چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۱
هفتمين جلد «دايرةالمعارف قرآن كريم» منتشر مي‌شود

هفتمين جلد از مجموعه «دايرةالمعارف قرآن كريم» به همت مركز فرهنگ و معارف قرآن از سوي موسسه بوستان كتاب براي عرضه در بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران منتشر مي‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، جواد آهنگر، دبیر شورای بررسی آثار موسسه بوستان کتاب، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مركز فرهنگ و معارف قرآن كه نزديك به دو دهه فعاليت قرآنى دارد، با بهره‏گيرى از تجربيات و پژوهش‏هاى انجام شده و با استفاده از دانشوران قرآنى، براى نخستين‏بار در جهان اسلام به تأليف دايرةالمعارف قرآن كريم اقدام كرده است. 

وي افزود: هدف اصلى اين دايرةالمعارف، ارائه و آسان‏ياب كردن اطلاعات ناب و اصيل در قلمرو معارف، اعلام و علوم قرآنى است؛ به گونه‏اى كه اهل تحقيق را به مثابه منبعى مادر و ماندگار، از منابع فرعى بى‏نياز كند.
 
آهنگر تصريح كرد: علاوه بر این هدف عمومى از تدوين دايرةالمعارف حاضر اين است كه مخاطبان دانش‏پژوه در حد مطالعات پايه اسلامى نيز بتوانند از پژوهش‏هاى اصيل و قويم قرآنى بهره گيرند. 

چاپ اول از هفتمين جلد «دايرةالمعارف قرآن كريم» در شمارگان 2000 نسخه، 680 صفحه، قطع وزيري، جلد گالينگو و سلفون به زودي منتشر خواهد شد.

بيست ‌و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از شانزدهم تا بيست ‌و ششم ارديبهشت ماه با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي امام خميني(ره) تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط