سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
3 کتاب کودک در سروستان رونمایی شد

فارس- از سه کتاب حوزه کودک اثر زینب زاهدی نویسنده سروستانی توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سروستان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)  در سروستان، به مناسبت هفته ملی کودک، از سه کتاب کودک نوشته زینب زاهدی نویسنده جوان سروستانی رونمایی شد‌.

این برنامه ظهر سه‌شنبه ۱۸ مهرماه جاری در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سروستان با حضور علی حسین بهمنی فرماندار، فرهادی رییس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان  برگزار شد.

در این برنامه راحله شبان سروستانی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سروستان از اهمیت مطالعه کتاب‌های خوب در دوران کودکی صحبت کرد. 

بهمنی، فرماندار سروستان ضمن عرض تبریک هفته کودک گفت: کودکان، آینده‌سازان، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان و مدیران فردای ایران اسلامی هستند و همه نهادها و دستگاه‌های شهرستان به ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش باید به خلاقیت‌ها و پویایی کودکان برای تربیت نسلی توانمند و خلاق توجه و در این راستا، تلاش کنند.

به گفته او، شاداب‌سازی محیط های فرهنگی، هنری، علمی و آموزشی، آماده‌سازی بسترها، استفاده از ظرفیت‌ها، برگزاری برنامه‌های متناسب با سنین مختلف برای تحقق شعار محوری «کودکی بهتر، زندگی بهتر» و آگاهی و درک کودکان‌ از مفاهیمی چون؛ صلح، امنیت، سلامت، رشد، شکوفایی، خانواده، هویت، اخلاق، تربیت، رفاه، بهزیستی و دسترسی برابر، ضروری است.

سپس زینب زاهدی، متولد ۱۳۶۸، دانشجوی رشته علوم تربیتی و نویسنده جوان سروستانی از اعضای فعال کتابخانه عمومی علامه طباطبایی سروستان در بخشی از صحبت‌های خود به نقش حمایتی کتابخانه و کتابداران در عرصه نویسندگی اشاره کرد.

به گزارش ایبنا؛ زینب زاهدی کتاب‌های «خال خالی»، «پاپی جنگلبان می‌شود» و «جلسه‌ای مهم در طویله»، را برای کودکان به چاپ رسانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها