شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
نویسنده کتاب «آقای شهر» در دامغان تقدیر شد

سمنان- همزمان با آئین تبلیغ احمدی و مبلغ مکتب جعفری ویژه گرامیداشت مرحوم حجت الاسلام ترابی امام جمعه اسبق دامغان، از نویسنده کتاب «آقای شهر» تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در دامغان، همزمان با آئین معنوی تبلیغ احمدی و مبلغ مکتب جعفری ویژه گرامیداشت مقام علمی و مجاهدت های مرحوم حجت‌الاسلام سید محمود ترابی امام جمعه اسبق دامغان از نویسنده کتاب آقای شهر تجلیل شد.

کتاب آقای شهر درباره زندگی و مجاهدت‌های مرحوم ترابی است که توسط حجت الاسلام سید مصطفی ترابی فرزند امام جمعه اسبق دامغان، تدوین و منتشر شده است. 

این کتاب نخستین بار در کنگره گرامیداشت مجاهدت‌های مرحوم ترابی رونمایی و همزمان با مراسم گرامیداشت این عالم ربانی، از خانواده وی و به خصوص نویسنده کتاب آقای شهر تجلیل شد. 

آقای شهر روایتی از زندگی، اندیشه و خاطرات مرحوم ترابی امام جمعه اسبق دامغان است که عمری را به مجاهدت و تبلیغ در راه اسلام ناب محمدی(ص) گذراند. 

وی دو سال قبل به دلیل بیماری و کهولت سن در دامغان دار فانی را وداع گفت. 

کتاب آقای شهر در 272 صفحه مشتمل بر پنج فصل از زمان جوانی و نوجوانی مرحوم ترابی تا زمان تحصیل و تبلیغ ایشان آغاز و با بیان خاطرات ایشان در زمان تبلیغ، ادامه پیدا می کند.

آقای شهر به نوعی زندگی نامه مرحوم ترابی نیز محسوب می شود که در آن خاطرات و مقالات و مجاهدت های وی نیز درج شده است. این کتاب همچنین قصد دارد تصویری از زندگی مرحوم ترابی ارائه دهد که شاید جوانان کمتر درباره آن آگاهی داشته باشند.

بخش پایانی کتاب نیز درباره نقطه نظرات مرحوم ترابی درباره مسائل مختلف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها