دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
میزبانی یزد از ۸۰۰ دانش‌آموز مدارس استعداد درخشان در بیست و هشتمین کنگره ملی قرآن کریم

یزد - بیست و هشتمین کنگره ملی قرآن کریم مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور ۸۰۰ دانش‌آموز به میزبانی یزد در حال برگزاری است.

علی عبداللهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، از برگزاری بیست و هشتمین کنگره ملی قرآن کریم مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور ۸۰۰ دانش‌آموز به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: این دوره از مسابقات از جمعه شروع شده و تا ۱۴ مهرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این کنگره بسترسازی در راستای انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم و توسه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم است.

عبداللهی بیان کرد: در این کنگره، سه هدف مهم شامل انس با قرآن کریم، آشنایی دانش‌آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب و پوشش قسمتی از اهداف تربیتی نظام‌نامه سمپاد دنبال می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: برگزاری بخشی از مسابقات در کمپ کویر، مسجد جامع و باغ دولت‌آباد بخشی از این برنامه هاست و مسابقات پسران در بخش آوایی نیز در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار شد و مراسم اختتامیه نیز امروز دوشنبه برگزار و برترین‌های مسابقات در گروه پسران معرفی و تجلیل می‌شوند و عصر امروز نیز مسابقات دختران در یزد آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط