جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
جشنواره مردمی نذر کتاب در استان سمنان برگزار می شود

دامغان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، جشنواره مردمی نذر کتاب در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دامغان، محمد طاهریان بعد از ظهر پنجشنبه در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی دامغان به میزبانی فرمانداری، از برگزاری  جشنواره مردمی نذر کتاب در استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین ترویج فرهنگ نذر حوزه کتاب و فرهنگ اهداف این جشنواره است. 

وی با بیان اینکه جشنواره مردمی نذر کتاب همزمان با هفته کتاب برگزار می‌شود، ابراز کرد: نیاز است که زیرساخت‌های دولتی و ارگان‌های خدماتی مانند شهرداری دامغان در اجرای هر چه بهتر این پویش بزرگ فرهنگی همراهی داشته باشند. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه  جشنواره مردمی نذر کتاب در راستای به کار گیری ظرفیت های مردمی برگزار می شود، گفت: اگر همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و فرهنگی شهرستان دامغان در زمینه این جشنواره تلاش و اهتمام لازم را داشته باشند شاهد جمع آوری اعتبارات خوبی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در دامغان خواهیم بود. 

طاهریان گفت:  جشنواره مردمی نذر کتاب می‌تواند بخشی از نیازهای کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان را تامین کند. 

وی درباره پیشنهاد ساخت کتابخانه جدید در دامغان و در زمینی در خیابان جمهوری این شهر نیز افزود: کاربری این زمین آموزشی است در نتیجه در بدو امر آموزش و پرورش باید اعلام کند که آن را نمی‌خواهد تا در مراحل بعد درباره آن تصمیم‌گیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها