سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
مسابقه دلنوشته‌ای برای شهدا در «ایجرود» برگزار می‌شود

زنجان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقه شعر و دلنوشته‌ای برای شهدا در ایجرود برگزار می‌شود.

احسان پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: مسابقه دوستی با شهدا با همکاری کانون پرورش فکری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان هفته دفاع مقدس خواهد بود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود تحویل دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقه انس بیشتر جوانان با فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: طبق هماهنگی آثار برتر ارسالی به این جشنواره در قالب بروشور چاپ خواهد شد.

وی به سایر برنامه‌های اجرایی در این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نمایشگاه عکس « جاودانه‌ها» نیز در ایجرود دائر است.

پیشکاری گفت: در قالب این نمایشگاه 40 عکس شامل تصاویر رزمندگان و عملیات‌های دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس دایر خواهد بود، اضافه کرد: بازدید از نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 17 عصر برای بازدید علاقه‌مندان در سالن فاطمیه این شهر دایر است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها