جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس در زنجان

زنجان- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اجرای 47 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برای تبیین رشادت‌های دفاع مقدس مسابقه کتابخوانی در زنجان برگزار می‌شود.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 47 عنوان برنامه در استان اجرایی خواهد شد که شامل برگزاری نمایشگاه عکس شهدای دفاع مقدس در محل اقامه نماز جمعه، مدارس، مساجد، محافل بازگویی رشادت‌های ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

وی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس ویژه خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد و گفت: همچنین با همکاری کتابخانه‌های عمومی استان مسابقه کتابخوانی ویژه عموم شهروندان زنجانی برگزار خواهد شد.

برزگر ادامه داد: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام، معرفی و خواندن زندگینامه و وصیت‌نامه یک شهید در هر مدرسه و قرائت قسم‌نامه و بیعت با شهدا توسط دانش‌آموزان با هماهنگی آموزش و پرورش استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: اجرای پویش نامه‌ای به همکلاسی شهیدم، اجرای طرح دارویار و تحویل دارو درب منزل برای اقشار آسیب پذیر جامعه ایثارگران، توزیع کتابچه شاهد و ناظر در بین ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، معرفی کتابهای حوزه دفاع مقدس بومی استان زنجان در فضای مجازی، دعوت از نویسندگان و هنرمندان جهت تولید آثار فاخر با موضوع شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

وی گفت: محتوا و آثار تولید شده برای بهره‌مندی به فعالان حوزه فرهنگی و امور اجتماعی در سطح استان، حمایت ویژه از علاقه‌مندان برای تولید و نشر آثار مکتوب به صورت فیزیکی و فضای مجازی و حمایت ویژه از هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی با موضوع ایثار و شهادت نیز با هماهنگی ادارات بنیاد شهید شهرستانی به فراخور ظرفیت‌های آنها اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها