سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
توزیع کتابچه موضوعی شهدا و برگزاری مسابقات کتابخوانی در زنجان

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در مهدیه امام رضا (ع) مشهد خبر داد و گفت: همزمان با این برنامه توزیع کتابچه موضوعی شهدا و مسابقات کتابخوانی برگزار خواهد شد.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: ویژه مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و 3535 شهید استان زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل با حضور هیات مذهبی بمناسبت ایام سوگواری دهه آخرماه صفر پنجشنبه 23 شهریورماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مهدیه خیابان امام رضا(ع) مشهد برگزار ‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و حضور مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و زنجانیان مقیم شهر مشهد برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به سایر برنامه‌های اجرایی در این مراسم هم اشاره کرد و گفت: توزیع کتابچه شاهد و ناظر، توزیع دایره المعارف شهدا و برپایی نمایشگاهی از وصایای شهدای والامقام در خصوص اهمیت حفظ حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز برنامه‌های جانبی توسط بنیاد شهید اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در شهرستان‌ها به همت ادارات بنیاد شهید شهرستانی مراسم عزاداری و مسابقات فرهنگی در قالب مسابقه کتابخوانی و مسابقه عکس با حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

برزگر ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر تحت عنوان طرح سپاس، مشاركت در تبلیغات محیطی و نصب بنر و پوسترهای فرهنگی، برپایی كارگاه‌های هنری و فرهنگی توسط هنرمندان شاهد و ایثارگر، برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) توسط بنیاد شهید استان زنجان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها