دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
مسابقه خاطره‌‎نویسی  و عکاسی « جاده بهشت» برگزار می‌شود

زنجان- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مسابقه خاطره‎نویسی و عکاسی «جاده بهشت» ویژه خانواده شهدا و جانبازان برگزار می‌شود.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای انعکاس روایات و خاطرات زیبای سفر اربعین مسابقه خاطره‌نویسی در زنجان برگزار می‌شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند خاطرات خود را از اربعین امسال یا سال‌های گذشته نگارش کرده و دبیرخانه ارسال کنند، گفت: به صاحبان سه اثر برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان 3 هزار و 535 شهید تقدیم نظام کرد، افزود: امسال مردم شهر زنجان به نیابت از این شهدا در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور پیدا کردند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: علاوه بر این اقدام فرهنگی تراکت‌ و کتابچه خاطرات شهدا توزیع می‌شود.

برزگر همچنین از اجرای برنامه‌های مناسبتی در مسیر موکب‌ها خبر داد و گفت: هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه برخی از نسل جوان هنوز با فضای جنگ و جبهه آشنا نیستند، بیان کرد: باید از ظرفیت برنامه‌های مختلف در این حوزه استفاده کرد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گریزی به اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در جریان برگزاری کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: خوشبخانه در این بازه زمانی بیش از 100 کتاب با موضوع شهید و شهادت چاپ شد که حتی تعدادی از آنها ویژه کودکان با روایت جنگ بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها