شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
پوستر فراخوان «یار قدیمی» رونمایی شد

هرمزگان- به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، پوستر فراخوان «یار قدیمی» رونمایی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان در گفت‌و‌گو  با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، ضمن تشریح فراخوان «یار قدیمی» گفت: این فراخوان با هدف شناسایی اعضای قدیمی کانون هرمزگان صورت گرفته است.

پروین پشتکوهی با اشاره به حضور اعضای قدیمی کانون در پست ها و جایگاه‌های اجتماعی مختلف افزود: یقینا اعضای کانون بعد از گذشت عضویت شان در مراکز در هر شغل و جایگاهی مشغول به خدمت باشند افرادی فرهیخته و متعهد خواهند بود.

وی با بیان اینکه این فراخوان به صورت عمومی در همه گروه‌ها و فضاهای مجازی منتشر خواهد شد خواست تا رسانه‌ها نیز در انتشار حداکثری این فراخوان اهتمام ورزند.

در بخشی از این فراخوان آمده است:

دوست خوب من!
کتاب‌ها از گلبانگ خنده‌های تو ترانه‌هایی ساخته‌اند که هنوز هم در گوش لحظه‌ها جاری است. هنوز هم میزها و صندلی‌های نارنجی و سبز به شوق دیدار دوباره تو به انتظار ایستاده‌اند. یار قدیمی من، عضو دیرینه کانون، دوستی همیشه زیباست و کانون هنوز چشم به راه توست.
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان از تو دعوت می‌کند با اعلام عضویت قدیمی خود از طریق لینکی که در سایت کانون منتشر شده است در جمع یاد یاران کانون مهربانی قرار گیرید.
قلب‌های ما هنوز می‌تواند پلی از رنگین کمان بسازد.

آئین رونمایی در سالن اجتماعات اداره کل کانون هرمزگان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها