یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
۳۵۰ نفر در جشنواره قرآنی «مدهامتان» لرستان شرکت کردند

لرستان - مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: ۳۵۰ نفر در شانزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» استان شرکت کردند و داوری مرحله استانی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، محمد چگنی‌نژاد روز یکشنبه اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و تعداد ۳۵۰ نفر از فعالان قرآنی کانون‌های مساجد ثبت نام کرده‌اند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: این دوره از رقابت‌های قرآنی در ۲ بخش ویژه اعضا شامل رقابتی استانی و کشوری، استعدادیابی قرآنی کودکان زیر هفت سال و بخش ویژه کانون در ۱۰ رشته مختلف اذان، مکبری، قرائت نماز، حفظ کل، حفظ جزء ٣٠، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، معارف اهل بیت(ع) و مفاهیم در حال برگزاری است.

چگنی‌نژاد با اشاره به اینکه بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره قرآنی مدهامتان لرستان مربوط به رشته اذان و قرائت نماز است، افزود: ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به‌عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم، کشف استعدادها و فراگیری فعالیت‌های قرآنی از اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

وی افزود: داوری مرحله استانی این مسابقات از امروز در ۲ گروه خواهران و برادران از سوی ۶ نفر از استادان برجسته استانی آغاز شده است و برگزیدگان مهرماه سال جاری به مرحله بعدی به میزبانی خراسان رضوی راه خواهند یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها